Elfogadó nyilatkozat
Tisztelt Partnerünk!
Ezúton hívjuk fel szíves figyelmét, hogy a web-en lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;
- rossz
- hibás
- nem jó
- nem megy
- stb.
Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyék figyelembe és tartsák be:
- 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges az eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. NB esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődjön a garancia ügyintézőknél.
- Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik és minden termék mellé szükséges a megfelelő Bontási jegyzőkönyv, mely honlapunkról is letölthető.
- Amennyiben kísérő okmányok nélkül, internetes lejelentés nélkül vagy pontatlan hibaleírással küldik el a készüléket, cégünk minden egyes megérkezett termék után szerviz bevizsgálási díjat számol fel, ennek díja 2000 Ft + ÁFA.
- Társaságunk törekszik arra hogy az adott termék garanciális ügyintézését annak beérkezését követő 15 napon belül lezárja.
- A márkaszervizzel rendelkező termékekkel kapcsolatosan társaságunk csak a márkaszerviz javítási ügymenetének sikertelensége esetében tudja érdemben kezelni az ügyet.