|
Garancia átvétel és kiadás feltételei
A felszereltség/kellékek függvényében az átvétel és kiadás két féle módon történik:
1. Teljes felszereltséggel – Full – a gyártó által biztosított összes tartozék és csomagolás megléte. 2. Alap felszereltséggel – OEM – az eszköz biztonságos szállításához és működéséhez szükséges tartozékok. (Pl: Alaplap – antisztatikus zacskó és CPU foglalatvédő megléte kötelező, VGA – antisztatikus zacskó megléte kötelező stb.)
További fontos tudnivalók: • RMA csomagban történő küldése esetén kizárólag OEM ügymenetben kerül bevételezésre a termék. • A hibás termék átvétele: fizikai sérülés mentes, tiszta, nem sérült eredeti gyári címkével lehetséges
• RMA folyamat végén ugyanolyan felszereltséggel terméket adunk át mint ahogy a hibás darab leadásra került.
• A garancia levelet elfogadjuk e-mailban (garancia@expert.hu) scannelve, de csak előre küldve. Utólagos pótlást nem tudunk elfogadni.
Ezúton hívjuk fel szíves figyelmed, hogy a web-en lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;
- rossz
- hibás
- nem jó
- nem megy
- stb.
Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyétek figyelembe és tartsátok be:
- 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges az eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. Notebook esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődj a garancia ügyintézőknél.
- Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik és minden termék mellé szükséges a megfelelő Bontási jegyzőkönyv, mely honlapunkról is letölthető.
- Amennyiben kísérő okmányok nélkül, internetes lejelentés nélkül vagy pontatlan hibaleírással külditek el a készüléket, cégünk minden egyes megérkezett termék után szerviz bevizsgálási díjat számol fel, ennek díja 2000 Ft + ÁFA.
- Társaságunk törekszik arra hogy az adott termék garanciális ügyintézését annak beérkezését követő 15 napon belül lezárja.
- A márkaszervizzel rendelkező termékekkel kapcsolatosan társaságunk csak a márkaszerviz javítási ügymenetének sikertelensége esetében tudja érdemben kezelni az ügyet.
|