Login név Jelszó
Maradjon belépve Nem fér hozzá regisztrációjához?  Ön új felhasználó? Regisztráljon
Cím: 1044 Budapest, Óradna u. 12. GPS koordináták: É: 47.59664° K: 19.10518°
Tel.: (+36-1) 450-2440
Fax: (+36-1) 450-2439
 
 
 
 
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
 
Cégünk számítástechnikai nagykereskedés, így viszonteladókat szolgál ki a számítástechnikai piacon, ezért minden új ügyfelünknek hitelt érdemlően igazolnia kell ezen tevékenységét. Ehhez szükséges az alábbi ( minimum egy eredeti) dokumentumok bemutatása:
  • Cégbírósági végzés /vagy a benyújtott kérelem /
  • Aláírási címpéldány
  • Meghatalmazás - abban az esetben ha nem a cégvezető jár el az ügyintézéskor
  • Egyéni vállalkozók esetében vállalkozói igazolvány.
 
A tevékenységi körök között feltétlenül szerepelnie kell a számítástechnikának valamilyen formában. Egy adatlap helyszínen történő kitöltésével kellő bizonyságot ad arról, hogy valós kereskedelmi tevékenységet folytat (vagyis a megvásárolt termékeket továbbértékesítés céljából vásárolta. Ezen papírok megléte és kitöltés után a cég felvételre kerül ügyfeleink közé. Ezt követő három hónapos együttműködési időszak következik, amelyre a következők érvényesek.
  • Első vásárlás minimum 50.000 Ft +ÁFA
  • Számlázás az árlista alapján történik
  • Készpénz fizetés (előreutalás lehetséges)
 
A fenti feltételektől csak külön megállapodás esetén lehet eltérni ( A cég vezetőségének jóváhagyásával ) Azon partnereinkkel akik a három hónapos időszakban teljesítik a 500.000 Ft/hó + ÁFA vásárlási minimumot viszonteladói keretszerződést kötünk, melyen belül megállapodás tárgyát képezi: árkategória, átutalási napok száma, marketing, finanszírozás, stb.
 
Átutalási számlákat 25.000 Ft +ÁFA érték alatt nem bocsátunk ki, kivéve kiemelt partnereinknél.
 
Azon partnerek akik nem teljesítik a 100.000 Ft/hó feltételt PASSZÍV partnercsoportba kerülnek, ami a következőkkel jár:
  • Csak előzetes egyeztetés esetén vásárolhatnak
  • Minden vásárlásuk minimum 100.000 Ft+ÁFA
  • Számlázás az árlista árai alapján történik
  • Készpénz fizetés (előreutalás lehetséges)
  • Nem jogosult a számlázáson kívüli egyéb szolgáltatásokra PL: websstore, csomagküldés stb.
 
A következőkben pontosítsuk a kereskedésünkben használatos fogalmakat:
ÁRLISTA
Cégünk hetente bocsát ki új árlistát amelynek árai a konkrét visszaigazolt megrendelés alapján módosulhatnak. A raktár adatok kizárólag informatív jellegük mert a hét elei állapotokat tükrözi.
 
ÁRUFOGLALÁS Az árufoglalás legáltalánosabb módja a telefonos rendelés, de weben, faxon, email-ben vagy személyesen is megtehető.
 
SZÁLLÍTÓLEVÉL: Külön megállapodás tárgyát képezi és csakis a felső vezetés jóváhagyásával lehetséges.
 
ÁRU ÁTVÉTELE: - Az áru átvételével a kockázat és kárveszély a Viszonteladóra átszáll - Átvételkor a Viszonteladó köteles ellenőrizni az áru megegyezését és sérülés mentességét típus és darab szerint a számlában szereplő tételekkel. Amennyiben semmilyen észrevétellel nem élt, az árut rendben átvettnek kell tekinteni.
 
JÓVÁÍRÁS: Cégünk fenntartja azt a jogát hogy egyoldalúan felülbírálhassa a visszavételezésre kerülő tételeket. A jóváírásra kerülő összeg az eredeti ár 80-50%. (Ennek eldöntése az értékesítési vezető hatásköre ) A jóváírás a következő kritériumok alapján bírálhatók el: - a termék sérülésmentes, kifogástalan, műszakilag működésképes állapota - a csomagolás és tartozékok eredeti állapotban - a vásárlástól számított 3 munkanapon belül telephelyünkön van a termék - a jóváírandó tétel nem lehet 10.000 Ft +ÁFA alatti.
 
WEBÁRUHÁZUNKHOZ CSAK SZERZŐDÉSES/REGISZTRÁLT PARTNEREINKNEK ADUNK HOZZÁFÉRÉST!
 
Expert Zrt.