2013.03.13.

Megújult a web-es RMA lejelentési felületünk

Szigorúbb követelmények
Megújult a web-es RMA lejelentési felületünk

Tisztelt Partnereink!

Ezúton hívjuk fel szíves figyelmetek, hogy a web-en lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;

  • rossz
  • hibás
  • nem jó
  • nem megy
  • stb.

Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyék figyelembe és tartsátok be:

  • 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges a végfelhasználói eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. Notebook esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődjetek a garancia ügyintézőknél.
  • Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik és minden termék mellé szükséges a megfelelő Bontási jegyzőkönyv, mely honlapunkról is letölthető.

Amennyiben kísérő okmányok nélkül, internetes lejelentés nélkül vagy pontatlan hibaleírással külditek el a készüléket, cégünk minden egyes megérkezett termék után szerviz bevizsgálási díjat számol fel, ennek díja 2000 Ft + ÁFA.